Orienteringsmøde 14.5.24
kl. 19.00 i sognegården

Her fortæller det nuværende menighedsråd om nogle af deres mange spændende projekter og menighedsrådsarbejdet i de sidste 4 år.

Der er også tid til at snakke om fremtidige visioner og planer, og her er alle velkomne til at komme med input og ideer.

På orienteringsmødet kan du blive meget klogere på både dit lokale menighedsråd og det kommende menighedsrådsvalg.
Det er helt uforpligtende at deltage og alle er velkomne.

Der vil være kaffe/te under mødet.

Vi glæder os til at se jer!

Hvad laver menighedsrådet

Som menighedsrådsmedlem kan du arbejde med stort set alt, du har lyst og evner til. Om du har interesse for personalepleje, bygningers vedligeholdelse, økonomi, oplysende og underholdende sociale aktiviteter for børn og voksne etc., så er mulighederne der i et menighedsråd.

Vil du vide mere

Vil du vide mere om menighedsrådsvalget 2024, er der meget mere information i den folderen fra Landsforeningen af menighedsråd.